1 września 2012

Kotlety z kalafiora

Dziś proste kotlety z kalafiora. Danie szybkie,proste i zdrowe :-) Ja jadłam je jako danie główne,mąż natomiast jako dodatek do mięsa. Polecam!

P,S, Ostatnio bawie sie troche programami do obróbki zdjęć - stąd inne fotografie niż zazwyczaj :-)



Kotlety z kalafiora

  • 1 mały kalafior
  • 3 duże łyżki kaszy manny
  • 2 duże łyżki bułki tartej
  • 1 jajko
  • sól,pieprz,chilli
  • posiekana pietruszka lub szczypiorek

Kalafior gotujemy do miękkości,rozgniatamy widelcem. Dodajemy reszte składników,formujemy kotleciki i smażymy na oliwie na małym ogniu.
Podajemy z sosem czosnkowym.Smacznego!!!

15 komentarzy:

  1. Nie znałam wcześniej takich kotlecików. Przepis bardzo fajny i na pewno spróbuje :)

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kalafior, ale o takich kotlecikach jeszcze nie słyszałam, jedynie z dodatkiem, ale małym kalafiora :) Będą koniecznie w nadchodzącym tygodniu, ale tak jak u Ciebie, dla mojego mężczyzny co najwyżej jako dodatek do mięska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzisiaj kupiłam kalafiora
    i chętnie zjadłabym takie kotlety
    :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie jadłam takich kotlecików. Hmm.
    Chyba mam ochotę spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Twojego bloga do Versatile Blogger Award ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny pomysl:) kalafior pod kazdym wzgledem jezeli chodzi o mnie;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszny pomysł na wykorzystanie kalafiora

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam takie kotleciki są super, ja ostatnio robiłam z brokuła:) niebo w gębie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszą być pyszne :)
    Uwielbiam kalafior w każdej postaci :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia inne i jakie fajne :) A do kompletu ciekawy przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię wegetariańskie kotlety;) Takich jeszcze nie robiłam, ale chętnie je wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jesli zostawisz tu ślad po sobie :)